1 Uitleg van de pakketten
1.1 Werkbeschrijvingen
We proberen van de meeste nieuwe pakketten een duidelijk werkbeschrijving online te plaatsen.
Soms in de vorm van een document maar meestal in een duidelijk YouTube filmpje.
Een overzicht met werkbeschrijvingen kan u hier vinden:
Klik hier om de werkbeschrijvingen te bekijken.
2 Bestellingen
2.1 Wanneer komt mijn bestelling aan?
Onze producten worden verzonden als pakket via een pakketdienst.
De bestellingen worden meermaals per week verzonden, zo heeft u in de meeste gevallen uw bestelling reeds binnen enkele dagen in huis! Hou er wel rekening mee dat indien u kiest voor een bankoverschrijving het enkele dagen langer kan duren.
Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u hier een bevestigingsmail van.
In de meeste gevallen heeft u de bestelling dan de volgende dag in huis.
2.2 Het product is beschadigd of foutief gestanst.
We proberen onze kaarten en doordrukvellen zo nauwkeurig mogelijk te controleren op fouten.
Echter kan het heel af en toe gebeuren dat er een foutief gestanst vel toch door onze manuele controle geraakt. Indien u zo'n vel heeft kan u kostenloos een nieuw vel aanvragen.
Om misbruik te voorkomen vragen we wel steeds om een foto van de foutief gestanste kaart of doordrukvel door te sturen; samen met uw adresgegevens.
Dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een nieuwe kaart of een nieuw doordrukvel.
2.3 Wij zijn een hobbyclub en willen een grote bestelling plaatsen?
Creatief Art steunt verschillende hobbyclubs! Zo kunnen we u voorzien van een mooie korting bij aankoop in grote aantallen. Indien u een bestelling wilt plaatsen als hobbyclub verzoeken wij u eerst even contact met ons op te nemen. Zo kunnen we bespreken welke korting mogelijk is.
Dit kan telefonisch of via het formulier rechts.